Newsletter Haber Bülteni Events Etkinlikler Podcasts Video Africanews
Loader
Bize Ulaşın
Reklam

Netanyahu, İran nükleer anlaşması sonrası ilk defa ABD'de

Netanyahu, İran nükleer anlaşması sonrası ilk defa ABD'de
© 
By Gizem Adal & REUTERS
Yayınlanma Tarihi
Paylaş Yorumlar Google'da Euronews'ü takip edin
Paylaş Close Button
Aşağıda yerleştirilen video haber linkini kopyalayın/yapıştırın Copy to clipboard Bağlantı kopyalandı!

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, İran ile P5+1 ülkeleri arasında yapılan nükleer anlaşmanın ardından Amerika Birleşik Devletleri’ne (ABD) ilk

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, İran ile P5+1 ülkeleri arasında yapılan nükleer anlaşmanın ardından Amerika Birleşik Devletleri’ne (ABD) ilk defa resmi ziyarette bulunuyor. Netanyahu ile Amerikan Başkanı Barack Obama’nın görüşmede başta İran nükleer anlaşması, bu ülkenin nükleer tesislerinin denetlenmesi ve Filistin tarafıyla yaşanan siyasi sorunlar olmak üzere birçok konuyu ele alması bekleniyor.

REKLAM
REKLAM

Son günlerde İsrail güvenlik güçleri ile Filistinliler arasındaki gerginlik giderek tırmanıyor. 1 Ekim’den bu yana en az 73 Filistinli İsrail güvenlik güçleri tarafından açılan ateş sonucu hayatını kaybederken, 12 İsrailli Filistinliler tarafından düzenlenen saldırılarda yaşamını yitirdi.

Tahran yönetimi ile Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nin 5 daimi üyesi ABD, Rusya, Çin, İngiltere ve Fransa ile Almanya (P5+1) arasında 14 Temmuz’da Avusturya’nın başkenti Viyana’da nükleer anlaşmaya varılmıştı. Anlaşma çerçevesinde Tahran’ın verdiği taahhütleri yerine getirmesi, bunun karşılığında İran’a uygulanan yaptırımların kademeli olarak kaldırılması kararlaştırılmıştı.

Erişilebilirlik kısayollarına git
Paylaş Yorumlar Google'da Euronews'ü takip edin

Bu haberler de ilginizi çekebilir

ABD Yüksek Mahkemesi, Haitili ve Suriyelilerin toplu sınır dışı edilmesinin önünü açtı

'Uçan Beyaz Saray': Trump, Katar'ın hediye ettiği yeni Air Force One uçağını tanıttı

Fiyatlar yeniden yükselirken Trump: 'Enflasyonu seviyorum'