Paris'te sıcaklıkların 40 dereceye dayanmasıyla kent şiddetli bir sıcak hava dalgasının etkisine girdi; bu nedenle Fransa'nın büyük bölümünde kırmızı alarm verildi.
Kent genelinde, sakinler ve turistler kamuya açık çeşmelerin etrafında toplanıyor, su şişelerini doldurup sığ havuzlarda serinliyor. Bazıları ise Canal Saint-Martin’e gidip köprülerden suya atlıyor ya da kanalda yüzüyor.
Bu manzaralar, klimanın hâlâ nispeten yaygın olmadığı bir ülkede insanların aşırı sıcakla nasıl baş etmeye çalıştığını gösteriyor.
Yetkililer, riskleri azaltmak için orman yangınlarına karşı hazırlık seviyesini yükseltti, bazı kamusal alanlarda alkol tüketimini sınırladı ve açık hava etkinliklerini iptal etti.