Newsletter Haber Bülteni Events Etkinlikler Podcasts Video Africanews
Loader
Bize Ulaşın
Japonya ile İsveç arasında Arlington’da oynanacak Dünya Kupası F Grubu maçı öncesi taraftarlar stat dışında tezahürat yapıyor.

Video. Japonya İsveç'le berabere kaldı, taraftarlar Şibuya'yı doldurdu; Brezilya ile eşleşti

Son güncelleme:

Japonya, 26 Haziran’da İsveç’le 1-1 berabere kalarak Dünya Kupası’nda son 32’ye kaldı; Tokyo ve Şibuya’da büyük kutlamalar yaşandı. Şimdi elemede Brezilya’yla oynayacak.

Taraftarlar, son düdüğün ardından bayraklar sallayıp tezahüratlar yaparak önce spor barlarını ve toplu izleme alanlarını doldurdu, ardından ünlü Shibuya Kavşağı’na aktı. Bu sonuçla her iki ekip de son 32’ye adını yazdırdı; Japonya F Grubu’nu ikinci sırada bitirerek bu turda Brezilya ile eşleşti. Polis, takımın bir kez daha tur atlamasını kutlayan taraftarlarla dolup taşan kalabalıkları yakından takip etti.

REKLAM
REKLAM

Japonya, Arlington, Texas’te oynanan maçta Daizen Maeda’nın golüyle öne geçti; İsveç ise altı dakika sonra Anthony Elanga’nın golüyle skoru eşitledi. Bu beraberlik, Japonya’nın istikrarlı Dünya Kupası performansını sürdürdü; takım, 2002’de ortak ev sahibi olarak son 16’ya kaldığından bu yana düzenlenen yedi turnuvanın beşinde gruptan çıkarak üst üste üçüncü kez eleme turlarında yer aldı. Taraftarlar, zorlu geçen ikinci yarının ardından takımın savunma direncini övdü ve Japonya’nın pazartesi günü Houston’da oynanacak maçta Brezilya’ya meydan okuyabileceğine inandıklarını dile getirdi.

REKLAM
REKLAM
REKLAM
REKLAM